Távkönyvelés
Irodánk a Dunakanyar első távkönyvelője!
A Dunakanyarban elsőként új szolgáltatásunkkal, a távkönyveléssel is várjuk ügyfeleinket. Együttműködésünknek különböző szintjei, megoldásai léteznek, az Ön egyedi igényeihez, elvárásaihoz igazodva.
Szolgáltatásaink biztosítják, hogy a cégvezető, vállalkozó naprakész és világos képet kapjon vállalkozása helyzetéről, megalapozott információkkal rendelkezzen döntései előkészítésénél, miközben biztonságban tudhatja adó- és cégügyeit.
ONLINE KÖNYVELÉS – TANÁCSADÁS
LEKÉRDEZÉSI LEHETŐSÉGEK – RIPORTOK
BÉR- ÉS MUNKAÜGY
A távkönyvelés előnyei:
- Segítségével elkerülhető a többszörös adminisztráció.
- A gazdasági események folyamatosan rögzíthetőek a saját könyvelő apparátussal nem rendelkező cégek számára is.
- A könyvelő a saját irodájából, online kapcsolat segítségével, úgy végezheti munkáját, mintha a cég alkalmazottja lenne.
- Lehetőséget ad a tulajdonosok, vezetők számára, hogy bármikor információhoz, könyvelési adatokhoz jussanak.
Távkönyvelési csomagjaink:
I.1. „Basic” csomag
Szolgáltatás tartalma:
- az ügyfél személyesen vagy postai úton juttatja el a bizonylatokat a könyvelőirodához
- az iroda munkatársa megy el a bizonylatokért*
- a bizonylatok rögzítése a könyvelőirodában történik
Igénybe vehető szolgáltatások:
- munkarend szerinti folyamatos e-mail kapcsolattartás, a könyvelő on-line elérhetősége,
- analitikák, kimutatások, folyószámlák bevallások, főkönyv, lekérdezések azonnali eljuttatása az ügyfélhez elektronikus úton.
- főkönyv, analitika, kimutatások elérhetősége
I.2. „Scan and send” csomag
Szolgáltatás tartalma:
- az ügyfél személyesen vagy postai úton juttatja el a bizonylatokat a könyvelőirodához, vagy
- az ügyfél bizonylatait beszkennelve, elektronikus úton juttatja el a könyvelőhöz
- a bizonylatok rögzítése a könyvelőirodában történik
- az összegyűjtött eredeti dokumentumokat egy-egy időszak végén személyesen, postai úton juttatja el a könyvelőirodához, vagy az iroda munkatársa megy el értük*.
Igénybe vehető szolgáltatások:
- munkarend szerinti folyamatos e-mail kapcsolattartás, a könyvelő on-line elérhetősége
- analitikák, kimutatások, folyószámlák bevallások, főkönyv, lekérdezések azonnali eljuttatása az ügyfélhez elektronikus úton.
- főkönyv, analitika, kimutatások elérhetősége
- a könyvelőprogram on-line elérhetősége saját lekérdezések készítéséhez
I.3. „All In One” csomag
Szolgáltatás tartalma:
- az ügyfél személyesen vagy postai úton juttatja el a bizonylatokat a könyvelőirodához, vagy
- az ügyfél bizonylatait beszkennelve, elektronikus úton juttatja el a könyvelőhöz
- a bizonylatok rögzítése a könyvelőirodában és/vagy az ügyfélnél történik
- az összegyűjtött eredeti dokumentumokat egy-egy időszak végén személyesen, postai úton juttatja el a könyvelőirodához, vagy az iroda munkatársa megy el értük*.
Igénybe vehető szolgáltatások:
- munkarend szerinti folyamatos e-mail kapcsolattartás, a könyvelő on-line elérhetősége
- analitikák, kimutatások, folyószámlák bevallások, főkönyv, lekérdezések azonnali eljuttatása az ügyfélhez elektronikus úton.
- főkönyv, analitika, kimutatások elérhetősége
- a könyvelőprogram on-line elérhetősége saját lekérdezések készítéséhez
II. Bér- és munkaügy
Szolgáltatás tartalma:
- Teljes körű járulék ügyintézés
- Bérszámfejtés
- Munkaügyi dokumentálás
- Táppénz ügyintézés