Távkönyvelés

Irodánk a Dunakanyar első távkönyvelője!

A Dunakanyarban elsőként új szolgáltatásunkkal, a távkönyveléssel is várjuk ügyfeleinket. Együttműködésünknek különböző szintjei, megoldásai léteznek, az Ön egyedi igényeihez, elvárásaihoz igazodva.

Szolgáltatásaink biztosítják, hogy a cégvezető, vállalkozó naprakész és világos képet kapjon vállalkozása helyzetéről, megalapozott információkkal rendelkezzen döntései előkészítésénél, miközben biztonságban tudhatja adó- és cégügyeit. 

 

ONLINE KÖNYVELÉS – TANÁCSADÁS

LEKÉRDEZÉSI LEHETŐSÉGEK – RIPORTOK

BÉR- ÉS MUNKAÜGY 

 

 A távkönyvelés előnyei:

  • Segítségével elkerülhető a többszörös adminisztráció.
  • A gazdasági események folyamatosan rögzíthetőek a saját könyvelő apparátussal nem rendelkező cégek számára is.
  • A könyvelő a saját irodájából, online kapcsolat segítségével, úgy végezheti munkáját, mintha a cég alkalmazottja lenne.
  • Lehetőséget ad a tulajdonosok, vezetők számára, hogy bármikor információhoz, könyvelési adatokhoz jussanak.

 

Távkönyvelési csomagjaink: 

I.1. „Basic” csomag 

Szolgáltatás tartalma:

  • az ügyfél személyesen vagy postai úton juttatja el a bizonylatokat a könyvelőirodához
  • az iroda munkatársa megy el a bizonylatokért*
  • a bizonylatok rögzítése a könyvelőirodában történik 

Igénybe vehető szolgáltatások:

  • munkarend szerinti folyamatos e-mail kapcsolattartás, a könyvelő on-line elérhetősége,
  • analitikák, kimutatások, folyószámlák bevallások, főkönyv, lekérdezések azonnali eljuttatása az ügyfélhez elektronikus úton.
  • főkönyv, analitika, kimutatások elérhetősége

I.2. „Scan and send” csomag 

Szolgáltatás tartalma:

  • az ügyfél személyesen vagy postai úton juttatja el a bizonylatokat a könyvelőirodához, vagy
  • az ügyfél bizonylatait beszkennelve, elektronikus úton juttatja el a könyvelőhöz
  • a bizonylatok rögzítése a könyvelőirodában történik
  • az összegyűjtött eredeti dokumentumokat egy-egy időszak végén személyesen, postai úton juttatja el a könyvelőirodához, vagy az iroda munkatársa megy el értük*.

Igénybe vehető szolgáltatások:

  • munkarend szerinti folyamatos e-mail kapcsolattartás, a könyvelő on-line elérhetősége
  • analitikák, kimutatások, folyószámlák bevallások, főkönyv, lekérdezések azonnali eljuttatása az ügyfélhez elektronikus úton.
  • főkönyv, analitika, kimutatások elérhetősége
  • a könyvelőprogram on-line elérhetősége saját lekérdezések készítéséhez 

I.3. „All In One” csomag 

Szolgáltatás tartalma:

  • az ügyfél személyesen vagy postai úton juttatja el a bizonylatokat a könyvelőirodához, vagy
  • az ügyfél bizonylatait beszkennelve, elektronikus úton juttatja el a könyvelőhöz
  • a bizonylatok rögzítése a könyvelőirodában és/vagy az ügyfélnél történik
  • az összegyűjtött eredeti dokumentumokat egy-egy időszak végén személyesen, postai úton juttatja el a könyvelőirodához, vagy az iroda munkatársa megy el értük*.

Igénybe vehető szolgáltatások:

  • munkarend szerinti folyamatos e-mail kapcsolattartás, a könyvelő on-line elérhetősége
  • analitikák, kimutatások, folyószámlák bevallások, főkönyv, lekérdezések azonnali eljuttatása az ügyfélhez elektronikus úton.
  • főkönyv, analitika, kimutatások elérhetősége
  • a könyvelőprogram on-line elérhetősége saját lekérdezések készítéséhez 

II. Bér- és munkaügy 

Szolgáltatás tartalma:

  • Teljes körű járulék ügyintézés
  • Bérszámfejtés
  • Munkaügyi dokumentálás
  • Táppénz ügyintézés